HTML

Vágjunk bele!

2010.08.29. 16:56 turbobusa

Ahogyan Joshi Bhrat szokta mondani.

Eldöntöttem beállok én is a bloggerek közé.Már régóta gondolkodtam rajta, milyen lenne a későbbiek során visszaolvasni éppen mivel foglalkoztam, mi érdekelt.

Nem igérem, hogy napi rendszerességgel fogok írni, azért, hogy a bejegyzések száma nőjön(mit ettem, hasonló dolgokat mellőzni fogom).

Tudnék még írni a kutyámról vagy valamilyen kütyüről, de erre majd egy másik postban sort kerítek.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://turbobusa.blog.hu/api/trackback/id/tr132256720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása